1 december

Nu är plattorna fastsatta and the pain is back. Det är egentligen bara två tänder som måste flyttas på litegrann så jag tror det här kommer gå fort. Sen ska jag få en skena på baksidan när det är färdigt så det håller sig stabilt!

1 december, precis som rubriken säger och snön är här, finally. Ska vi ändå ha kallt och tråkigt väder så kan lika gärna snön vara framme, tycker jag. Igår regnade det och imorse när jag vaknade så var det alldeles vitt och vackert. Till och med solen visade sig ju förut idag.

Just nu väntar jag på att Emma ska komma och hämta mig. Vi ska till bureå för att se killarnas hockeymatch. Det blir att klä sig rejält så man inte fryser ihjäl...


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0