03.17

Sådärja, nu har jag och Dennis precis kommit hem. Vi har varit hos Linus med en massa annat härligt folk där vi har sett jvm-matchen då Sverige stekte Ryssland. Innan det spelade vi "absolut överens" då vi lottade lag, jag hamnade med Linkan och vi vann hela skiten! Vi var rätt onöjda =) Spelet var iallafall kul så det kommer definitivt spelas mer.

Något annat från idag? Hm... Jag, Emma & Emelie ska förresten till Piteå på nyårsafton, lite impuls sådär med tanke på att vi bestämde det idag. Det är PDOL-arrangörerna som anordnar en nyårsfest varje år och biljetterna har varit slutsålda sen länge men vi har kirrat till oss tre stycken så vi och 997 stycken andra ska fira nyåret tillsammans. Firade inte förra nyårs med Dennis och kommer inte göra det i år heller, det är väl det enda som känns jobbigt. Och att vi inte kommer vara med dom andra brudarna men det kommer fler nyårsaftnar!

Jag är förövrigt väldigt förkyld och har ont i halsen så jag håller alla tummar och tår på att det inte ska bryta ut i feber eller något liknande, det vore väl typiskt mig såhär innan något "stort".



Min fina och rara, helt underbara

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0