Welcome to the world

HEJ! Redan idag är jag på bättre humör, ni som känner mig vet att det går som en berg-&dalbana så det kom inte oväntat. Har fortfarande ont i kroppen men det må vara. Solen och värmen håller i sig och det kunde inte kännas bättre. Jag har fått en hel del färg på kroppen dom dagarna jag legat vid poolen i stugan så det är jag pretty nöjd över. Jag har en bästa vän med "lite" ångest över gårkvällen som jag ska umgås med ikväll, det var tänkt att vi skulle dra till lanternan's bartömning men vi får se vart kvällen slutar. Jag hoppas på en picknick vid älven och att festandet får vänta till helgen men som sagt - we'll see :-)

Nu ska jag försöka mig på att laga mat, ska kanske slå in '112' på telefonen så det bara är att trycka grön lur ifall något händer. Haha nae, så katastrofalt är det faktiskt inte.........


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0