Shoooooes

Jag sitter här och letar något liknande kängor/boots till nu när det börjar bli kallare. Har iofs redan bestämt mig för att köpa ett par beiga uggs till vintern men jag vill ha ett par lägre skor (utan klack) - men det jobbiga med nätshopping (förutom att det är enklast i världen att klicka hem saker och när man tänker efter så har man spenderat mer pengar än man visste att man ägde) är ju att man aldrig vet om man beställer rätt storlek.





HUUUUR snygga är inte mocka-skorna från hm förresten?!?!? Fast hur bra är det med mocka när det börjar bli slaskigt och blött? Inte alls särskilt bra. Och slasket kommer ju snabbare än man anar...


Kommentarer
Postat av: elise

natttiii,är det där äkta uggs?:P

2009-08-31 @ 10:07:27
URL: http://llis.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har letat som en galning efter hemsidor som säljer typ varmare skor.. som man kan ha nu till vintern. Vet du någon bra hemsida =)?

2009-08-31 @ 15:20:11
URL: http://joulie.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0