Hey, i'm in the band

Jag har världens finaste pojkvän. Jag har världens finaste pojkvän. Jag har världens finaste pojkvän. Jag har världens finaste pojkvän. Jag har världens finaste pojkvän!

Kände bara för att få det sagt. Nu tar jag mitt pick & pack & drar till burön. Får se om jag stannar där över natten eller hur det blir, jag känner mig halvkrasslig (ovanligt) så det blir nog skönt att bara ta det lugnt, se film & äta godis.

Om allting blir som jag hoppas på så blir det sommarlovets sista fest på fredag. Sista festen på sista sommarlovet. Hur sjukt? Väldigt. Nu ska jag iallafall åka, medan jag är borta så vill jag att ni kommenterar vad ni vill att jag ska skriva om/lägga in för bilder osvosvosv. COME ON, kom med önskemål så blir det roligare både för er och för mig!




Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0