Våga stå för det ni skriver eller håll käft!

För mig är det helt ofattbart hur man kan glädjas av att trycka ner andra människor. Hur man (tillexempel) frivilligt kan skriva en dum kommentar på någons blogg. Jag tänker inte lägga ner mer tid än det här, men jag tänkte bara säga att ni som skriver taskiga kommentarer till mig kan väl åtminstone skriva vilka ni är också så att jag har möjlighet att försvara mig på något sätt. Så jag finner mig bättre än er, hur dålig jag än (tydligen) är.

Hur som helst... Jag hamnade i stugan - precis som jag brukar när jag mår dåligt och är i behov av att umgås med mamma - och sov där i två nätter. Igår kom Dennis dit, vi åt middag med min familj + vårat främmande, badade med småttingarna i poolen & värmde oss i den uppblåsbara bubbelpoolen innan vi begav oss till Anette där vi spelade twister och såg film.


Lillknodden somnade i mitt knä.

Kommentarer
Postat av: cecilia

alltså det finns så sjukt patetiska människor i detta land, fattar inte hur dom kan leva med sig själva.



keep up the good work tjejen:)

2009-08-01 @ 19:01:10
URL: http://annaochcecilia.blogg.se/
Postat av: tla

jag skäms verkligen över att kalla skellefteå för hemma... blir så sjukt jävla less

2009-08-01 @ 22:13:59
URL: http://tlarssons.blogg.se/
Postat av: anna

Det är så himla lätt att slänga in en dum kommentar & trycka ner på någon annan, det behövs bara några tryck på tangenterna sen är se sänt. De är jobbigare att få dom där kommentarerna utan att ta åt sig. Fattar inte varför alla ska vara så jävla omogna och skriva massa dumma saker? våga mogna & skriv nått som man tycker är bra om den människan ist?



Jag tycker du verkar vara en enormt omtänksam, glad & framåt människa! Du måste också vara väldigt stark som klarat av alla svåra tider du haft, du borde vara stolt över dig själv!:)

Kram

2009-08-02 @ 17:27:04
URL: http://partyfolk.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0