So you think you can dance

Mina datorer är som sagt helt knäppa och jag blamar dom för att bloggen står stilla. Igår och idag har jag varit hur tråkig som helst, sovit alldeles för länge, varit ute och gått, lekt med lillknodden (ja, kaninen.. dom behöver också sällskap) och sen inte gjort så mycket mer. Idag kom Dennis hit efter jobbet och vi har som bara slöat, sett tv osv. Nu har han precis slått igång en film och jag förstår inte hur han tänker eftersom jag ska se "so you think you can dance" som börjar när som helst. Men vi kanske löser det genom att han får se filmen på datorn istället för på tv:n. Smart.



Imorgon är det skola........ Efter skolan ska jag till pappa och Carina och äta sen ska vi på bio och se "Sommaren med Göran" som tydligen är råball.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0