River flows in you

Tänkte börja med att säga att jag blir så himla glad av er som skriver snälla & positiva kommentarer. Det visar ju iallafall att inte heeeeela Skellefteå's befolkning är ute efter att "såra" andra. Fortsätt så, fina människor!

Jag & Dennis såg ju alltså 'Mammut' som jag la in en trailer på i förra inlägget. Det var en.. udda film men ändå bra på något sätt. Kanske inte direkt så att jag skulle rekomendera er att se den men den var alltså helt ok. Just nu ligger baby och sover eftersom han ska upp strax före 6 imorgon bitti. Huuuuuuur skönt kommer det vara för mig att somna om när han har åkt till jobbet? Skönast i världen!

Nu inväntar jag bara att CSI Miami ska börja (00.55) för då ska jag krypa ner bredvid honom och försöka somna framför det.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0