Pissed off

Jag blir förbannad. Min stationära dator behagar sig att fungera ungefär varannan dag. Dom övriga dagarna startar den och hamnar i något läge som man inte kan gå vidare från. Jättestörande. Men då har jag ju en bärbar också men eftersom det är segaste datorn i världen (överlägset) så klarar jag inte av att använda den till annat än att se film. Och jag har inte tänkt spendera min skatteåterbäring på en ny dator heller, no way. Då får familjen finna sig i att jag lånar deras när min inte fungerar.

Förövrigt så tycker jag att alla ni som inte har sett 'Changeling' borde ta och se den. Den var väldigt bra & väldigt hemsk. Inte på ett skrämmande sätt utan mer på ett.. jobbigt sätt. Vet inte hur jag ska förklara - se den istället!



All we have to do now
Is take these lies
And make them true somehow

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0