Koooort inlägg...

Ni är då lika tråkiga som vanligt. Inte en enda kommentar på vad ni vill att jag ska skriva om? Nä, då får ni stå ut med mina inlägg om vad jag gör på dagarna. Ni fortsätter ju läsa så nånting måste vara bra med det.

Jag stannade i pappa & Carina's stuga över natten. Vi såg 'Rainman' men blev trötta efter halva filmen så vi stängde av. Tänkte fortsätta se den ikväll för jag har ändå hört att den ska vara bra(?). Imorse vid 7-tiden blev jag väckt av en fluga som surrade runt i rummet, finns ingenting mer störande när man ligger och sover. Yrvaket (då man inte har någon koll vart ljudet kommer ifrån) så fick jag tillslut tag på flugan och gick in för att mörda, muhaha. Så då blev det tyst och skönt - trodde jag ja. Då började snarkningen från rummet innanför. Holy jesus alltså. Jag har inte svårt för att sova när det är ljust eller något sånt, men störande ljud hatar jag. Då vet ni det, haha.

I övrigt så är livet inte rättvist. 'Alla' har fått sin skatteåterbäring utom jag. Nu när jag behöver den som mest. Dennis sitter med alla sina pengar PLUS skatteåterbäringen nu och jag började nästan gråta idag för att jag inte hade råd med en klänning på stan. Varför kunde inte jag ha fått mina pengar så jag hade haft råd med ALLT jag hittade idag? Va va va? :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut mer bilderr & skriv mer om dig själv :)



btw, du är en jätte jätte fin tjej natta! <3

puss

2009-08-13 @ 19:31:17
Postat av: d

spara pengarna istället älskling ;)

2009-08-13 @ 21:02:24
Postat av: Lena

know the feeling. hittade en perfekt klänning på gina i förrgår, men pengarna fattas så vad ska man göra? SÖRJA!

2009-08-15 @ 00:00:16
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0