Hold your head up high

Måste vara tråkigt för er att läsa om att jag är less på att vara sjuk. Men det verkar tråkigt nog inte gå mot det bättre och så länge jag mår dåligt så kommer ni få läsa om det. Imorse kan ha varit värst av alla dagar hittills. Vi övervägde att åka till akuten men det blev lite bättre så det får bli vårdcentralen imorgon istället. Med tanke på hur jag mår så är jag säker på att jag kommer få medicin för något. Trodde ju inte att jag kunde få halsfluss eftersom jag inte har några halsmandlar men det kan jag tydligen visst få.


I övrigt har jag det rätt jobbigt nu också, faktiskt. Vet inte om jag vill gå in på detaljer men det kan vara bra för er att veta att jag inte är på topp, om ni inte redan märkt det. Mer om det kanske kommer senare, beroende på hur jag känner mig och vad som kommer att hända. Som några redan frågat så har det ingenting med Dennis att göra, för jag har världens finaste och bästa pojkvän som trots alla mina brister finns kvar vid min sida.



ENDLESS LOVE

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag är så glad för din skull att du och dennis har varandra:)!

2009-08-30 @ 20:21:15
URL: http://eemelieberg.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0