Bara konstiga funderingar

Jag sitter här, gör egentligen ingenting av värde, sitter och funderar över saker och ting. Bland annat hur det är möjligt att Kenza tjänar så mycket på att blogga, varför snön är vit (ja, gul då i vissa fall) och varför mina ögon är ihopklibbade. Trodde jag var på bättringsvägen och att allt skulle försvinna men tji fick jag - ögoninflammationen kunde jag ju inte missa när jag lika hade haft allt det där andra. Fick dock ingen salva mot det så jag ska bara rengöra med ljummet vatten. Tina, vill du komma och rengöra åt mig? Hon har lika mycket fobi för ögon som jag har för fötter så ni förstår på ett ungefär hur gärna hon skulle vilja göra det.

Glad & snygg Tina=)

Kommentarer
Postat av: tiniewiniee

ingen har fan mer fobi än mig när det gäller ögon, så jag tackar som vänligast nej till ditt generösa(?) erbjudande :)

2009-08-31 @ 22:45:30
URL: http://tinamalm.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0