And you knocked me down

Vad heter du? Nathalie Eriksson
Vilket år och datum är du född? 22 april 1990
Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? Yes i have
Gjort nåt du ångrar? Ja
Är du blyg? Jag var det när jag var liten men det blev en totalvändning
Vilken årstid gillar du mest? Sommaren
Favoritdjur? Bra fråga
Vad består din garderob av? Kläder?
Hur mycket pengar har du varje månad? Just nu jobbar jag ju inte så nu snackar vi studiebidraget
Vad köpte du senast? Ehmm.. Betalade mitt vin?
Den bästa filmen? Kan inte välja bara en
Vad är klockan just nu? 21.58
Har du åkt moped någon gång? Ja
Är du mörkrädd? Om man kan svara såhär: ibland
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Tungan
Saft eller alkohol? Båda
Största svaghet? Osäker på mig själv
Röker du? Har hänt
Bästa bok? 'Om jag kunde drömma'
Blivit rånad? Inte vad jag kan minnas
Humör just nu? Nånting mittemellan
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Hundratals bloggar (känns det som) & facebook
Vad slösar du mest pengar på? Kläder
Kan man vara vän med sitt ex? Beror väl på hur situationen ser ut
Favoritchoklad? Maltesers
Varit kär i en kändis? Aaron Carter
Har du lätt för att kunna lita på folk? Inte längre
Är du lycklig? Oftast
Använder du smink? Ja
Hur ofta motionerar du? Alldeles för sällan
Vad har du för drömmar? Att jag ska lyckas med det jag vill, må bra, tjäna bra med pengar
Blivit tagen/hämtad av polis? Nej
Blivit förföljd? Ja, fyfan så rädd jag var
Hur svarar du i hemtelefonen? 'Hej det är nathalie'
Hur svarar du i mobiltelefonen? 'Hallå?'
Ringer det mycket till dig? Inte överdrivet
Ringer du mycket? Nej
Vem ringde du senast? Mamma
Hur mycket pengar har du? Just nu har jag mer än jag brukar
Antal timmar sömn inatt? Från 05.00-13.00 = 8 timmar
Sover du ensam i natt? Nej, sov med 3 brudar
Vem sov du hos senast? I Emmas stuga
Vem sov hos dig senast? Dennis
Vem vet mest om dig? Mamma, Emelie, Dennis & Slusan
Vem vet du mest om? Emelie
Vad ser du fram emot? Fara till umeå & shoppa
Vad vill du just nu? Mer pengar
Vem vill du helst slippa? Can't tell
Vem stör du dig på? Same here
Vem vill du sova bredvid inatt? Dennis
Vilken årstid är det nu? Något mellan 'sommar' och höst
Anser du dig själv snygg? No way
Har du varit kär? Ja
Är du en bra partner? Skulle aldrig orka med mig om vi säger så
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Hur självsäkert den än låter så är det alternativ två
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja antagligen, my boyfriend
Vad åt du senast? Brownies
Är du polare med grannarna? Min bästa vän bor i huset bredvid så jaa, det kan man väl tycka

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0