3D-filmen gav mig huvudvärk...

Vilken härlig kväll. Jag har varit med Sandra, Emelie & Hanna. Vi har ätit b&j's (min andra är kvar & Emelie, du rör den inte!), ätit chips och framförallt sett en 3D-film. Det var verkligen en annorlunda upplevelse att sitta där med glasögon när man skulle se en film. Det kändes som att saker var påväg att flyga in i en och vi skrek till ett flertal gånger. Tråkigt var det bara att man fick huvudvärk & ont i ögonen av det. På tal om film, när jag skulle betala på hemmakväll så sa hon i kassan "du har en skuld på 250 kronor" - det är för alla filmer mina vänner har lovat att lämna tillbaka men har gjort det försent. Kul. Men vi ska dela på det så jag överlever.



& nu dog batteriet till kameran så ni får se fler bilder imorgon.
NU: SOVA! Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjoo :) vars har ni fått tag på glasögonen? :D

2009-08-05 @ 16:13:12

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0