What doesn't kill me can only make me stronger - true story

När jag ändå berättade för er igår att jag kuggade på teorin så kan jag berätta att jag gjorde detsamma idag på uppkörningen. Jag var så fruktansvärt nervös så jag gjorde saker som jag vet att man inte får. Jag missade en högerregel och körde för nära gående både på gågata och på huvudled. Däremot tyckte han att backning runt hörn, start i backe, parkeringar och annat var jättebra men det räcker ju inte.
Känns skitjobbigt just nu eftersom sånt här påverkar mitt självförtroende men som tur är har jag världens bästa pojkvän, världens bästa vänner & världens bästa familj som stöttar mig och redan har fått mig på bättre tankar. Det kommer nya chanser och dom tänker jag ta!

Som min underbara Jannie sa - nu är jag en erfarenhet rikare & nu vet jag vad jag inte ska göra för misstag nästa gång.

Hade varit skönt om jag hade fixat det eftersom vi får påsklov imorgon och då hade jag kunnat dra iväg en sväng någon dag med några kompisar "bara för skojs skull". Meeeeeen.. Nu ska jag ta en powernap sen kommer Dennis hit till pappa. Ska försöka tvinga honom att baka med mig ikväll eftersom det är sista dagen på dagiset imorgon och jag skulle vilja göra nånting för att jag har fått vara där.

Kommentarer
Postat av: Lena

Tryck inte ner dig själv för att du kuggade hjärtat, jag vet själv hur det känns, men innan man sitter där o ska skriva teorin, eller bakom ratten och har uppkörningen, så tror man att det är mycke lättare än vad det egentligen är. Plus nervositet på det.. Det blir svårt.



Du klarar det nästa gång, jag tror på dig tjejen!

2009-04-08 @ 17:11:32
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/
Postat av: matilda

det kommer gå bra nästa gång ska du se :)

2009-04-10 @ 08:05:06
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0