Vi skålar för våra vänner & dom som vi känner...

...& dom som vi inte känner dom skiter vi på!

Morfar
kom precis hit med ett påskägg var till oss och jag kan bara säga såhär - efter påskhelgen kommer jag att ha gått upp i vikt. Det är ju trots allt "lördag varje dag" under påsk så.

Bakad potatis & fläskfilé till middag, jag ska äta tills jag spricker & sen lite till efter det! Sen ska jag gå över till grannhuset och göra mig klar med Emelie & Anette innan vi drar vidare till förfesten. Detta blir great! :-) Ha en trevlig skärtorsdag och akta er för allt vasst (så ni inte skär er alltså, get the point?)..........kanske.



Kommentarer
Postat av: emelie

....OOOch dom som vi inte känner dom skiter vi på

2009-04-09 @ 17:25:13
URL: http://emeliewallmark.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0