Väääääärt

Saker som är värda att veta idag?
- Jag kuggade på teorin med minsta marginal (arg på mig själv)
- Jag hade glömt mitt legg (hur????) inför att skriva provet så jag Janne var tvungen att åka hem och hämta det men jag visste inte vart jag hade min plåtsak så han fick leta mitt pass hemma - ringde honom lite väl sent så jag gick in i provrummet 6-7 minuter senare än alla andra
- Det har varit sol men ändå jävulskt kallt vilket gjorde att jag tänkte att jag aldrig skulle förlåta vädergudarna när jag var tvungen att frysa just efter provresultatet hade visat sig
- Jag har ätit ett helt skrovmål för första gången i mitt liv och har lite ångest över det
- Jag ska gå över till Emelie nu och hjälpa henne att färga Jannie's hår


En bild som kan sammanfatta min dag:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min pojke missade med 1 poäng idag ... :S

2009-04-07 @ 20:54:45

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0