Tips om skvallersidor?

Ingen hade ork till fest ikväll så det blir chill med grill & säkert lite dill. Som sällskap har jag Sandra, Sofia & Hanna (överengagerad som länkar till mina friendzzz) och det blir hur bra som helst! Bara snacka skit, grilla körv och umgås vid en brasa som förmodligen kommer hålla i en kvart. Och nu lutar det även åt att ännu fler ska komma och dejta oss men vi får väl se hur det blir!

Just nu är jag i en "livet är ändå rätt så jävla bra"-period och började flänna nyss när jag spelade fields of gold bara för att den faktiskt är så otroligt fin. Då den tog slut så bytte jag till chris brown - superhuman och blev arg när jag började tänka på vad han har gjort mot Rihanna. Han är en sådan idiot..men ändå så bra. På tal om dom - är det någon som vet om dom är back together igen? Det står olika saker överallt, att han dejtar andra tjejer och att dom träffas igen. Finns det någon bra sida för sånt skvaller?


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0