Fyra.....

Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1. She's the man
2. Twilight
3. The notebook
4. A walk to remember

Fyra tv-serier jag gillar:
1. One tree hill
2. Dexter
3. Prison break
4. Sex and the city

Fyra platser där jag varit på semester:
1. Turkiet
2. Gran canaria
3. Kreta
4. Torrevieja

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. Blogg.se
2. Apberget.se - ja.. faktiskt..
3. Aftonbladet.se
4. Sluu.blogg.se - there you go darling ;-)

Fyra senaste människor jag träffade:
1. Dennis
2  Janne
3. Filippa
4. Emelies mamma Siw

Fyra ställen där jag inte trivs
1. Där det är kallt
2. Där det är trångt och instängt
3. Där det är mörkt
4. Där jag är utan Dennis

Fyra "måsten" i handväskan:
1. Kontokort
2. Mobil
3. Hårklämmor & snoddar
4. Penna

Fyra saker jag längtar efter:
1. Sommaaaaar
2. Min födelsedag
3. Nästa helg (fjällzorr)
4. Tills körkortet är kirrat

Fyra personer jag kan berätta allt för:
1. Mamma
2. Dennis
3. Emelie
4. Slusan

Fyra ställen jag bott på:

1. Moröbacke
2. Getberget
3. Älvsbacka
4. Sjungande dalen
&..
5. Anderstorp
6. Moröhöjden

Fyra låtar jag kan lyssna på om och om igen:

1. Beyonce - Halo
2. Laurent Wolf - No stress
3. Kat Deluna ft. Lil'Wayne - Unstoppable
4. Erik Hassle - The thanks i get

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0