Tärnaby, here we come

Humöret är på topp, vädret är underbart & jag hoppas mer än allt att det håller i sig hela helgen när vi är i fjällen! Senare idag åker jag ju som sagt till tärnaby med Dennis familj & en annan familj & det ska bli bäst. Jag har längtat så mycket efter den här veckan, allting är bara så bra :)

Det är sista dagen på fritidset eftersom vi bara skulle vara här i en vecka och det känns jättetråkigt. Jag vill inte sluta vara här, det är ju så jäkla kul. Först när vi fick välja vart vi skulle vara under 6-veckorsperioden (då jag var på dagiset) så vägrade jag fritids. Tänkte bara att det skulle vara 65 stycken i samma ålder som min lillasyster (hur jobbigt låter inte det?) men det är faktiskt ROLIGARE här än på dagiset. Kanske trivs bättre också för att jag känner till personalen sen tidigare, jag vet inte. Barnen har sagt att dom inte tänker släppa iväg mig idag & personalen går omkring & sjunger "Do you feel, like i feel, Nathaliiieeee?"




Told you i'd be here forever.

Kommentarer
Postat av: Leia

Fin bild!



Allt bra?

kram

2009-04-23 @ 14:27:23
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Emma

fin bild !!

2009-04-24 @ 00:39:20
URL: http://emmathelin.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0