Resultat av hårfärgningen

What to say? Igår efter vi hade slängt i oss mängder med korv och makaroner så var det dags att börja med mitt hår. Vi hade ju som sagt köpt både en till färg och slingor. Jag kan ju säga såhär att båda förpackningarna visade ungefär lika blond färg som Paris Hilton har. Vi började med hårfärgen och som vanligt blev det ingen större skillnad. Sen var det slingornas tur, vi bestämde oss för att göra med folie så det skulle bli jämnare slingor och sådär. Det tog två timmar (om inte mer?) att pilla med dom där och under dom timmarna hade Julia gjort slingor på mig och Sandra hade sminkat mig som ett emo. Dom hade även skrattat åt hur ljusa endel slingor visade sig vara och jag satt och tänkte på vad Dennis skulle säga när han skulle se det så jag satt och sjöng "Stay with me honey, stay with meeeeee" och "Aaaaaaall by myseeelf", hahaha.

Hur håret ser ut nu? Det är betydligt ljusare än vad det var igår och själva färgen i sig är väl ganska fin. Bak i underhåret är jag däremot VITHÅRIG för Julia glömde bort att man faktiskt har utväxt där också.

Jag har ju en mössa där det står "Bad hair day" & just nu skulle det passa ännu bättre med "Worst jävla hair day ever".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild!!!!

2009-04-16 @ 11:38:10
Postat av: sandra

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

2009-04-16 @ 11:48:07
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaa lägg upp bild :D

2009-04-16 @ 11:58:49

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0