One tree hill

Vad som hände med vädret här uppe i Norrland är det nog ingen som vet. Från att ha haft sol och riktigt härlig vårvärme i princip hela påsklovsveckan till att ikväll återgå till decemberväder med snöstorm????

Idag var jag ju som sagt på stan med pappa, åt lunch på waynes och pekade ut "flytta-hemifrån-saker" som jag önskar mig. Jag fyller faktiskt år på onsdag för er som inte hade någon susning om det, då förväntar jag mig ett grattis trots att det är den ovärda åldern 19 som dyker upp ;-) Efter stan har jag varit hos älskling, ätit middag med han & hans far sen legat och degat framför tvn. Nu ska vi lägga oss och se ett flertal oth-avsnitt och barabapapa i'm loving it.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0