One step closer

Ni som håller på att ta körkortet eller ska ta det så småningom, här tänker jag tipsa om en hemsida som jag hittade ikväll. Det står i princip precis samma saker som i boken MEN det är ju roligare och lättare att läsa det på datorn (om du inte sitter på facebook, msn, bloggar, apberget osv under tiden vill säga). Du hittar sidan om du klickar här: Körkort online. Tycker det var en jättebra sida och ville därför dela med mig, haha.

What else? I helgen funderade jag för mig själv om jag skulle sluta helt med godis, chips, godsaker och sånt där eftersom jag fortfarande är väldigt onöjd med min kropp och idag var första gången jag kände att jag var duktig. Mina syskon tog varsin tårtbit medan jag satte mig bredvid med en banan. Inte riktigt min style kan man ju säga men vi får väl se hur det här löser sig ;-) Beach 2009, kanske kanske kanske lyckas jag.

Och sist men inte minst då - finns det NÅGON frivillig som vill hjälpa mig att göra en ny design på bloggen? Jag berättar isåfall för dig hur jag vill att den ska se ut så behöver du bara fixa det. TACK PÅ FÖRHAND!




You're everything.

Kommentarer
Postat av: H

2009-04-27 @ 23:32:24
Postat av: hähääh

men va nae ! vet du hur äckliga bilder du ha på mig:O?!:D

2009-04-27 @ 23:32:55
URL: http://llis.blogg.se/
Postat av: eee

okejdå ! bara för att jag är så snäll:D

2009-04-27 @ 23:37:49
Postat av: ELI

men åh snelt(A)!

men ändå hemskt:O dåmåste man ju skriva nått fint

2009-04-27 @ 23:58:55
Postat av: Lajsa-Bajsa

Haha vad coolt har du ett pussel med dig och Dennis eller är de photoshopat?

2009-04-28 @ 10:32:53
URL: http://nyleen.blogg.se.
Postat av: linda

beror på hur du vill ha den=)

2009-04-28 @ 17:02:04
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0