Min specialare

Jag har precis ätit en Nathalieserad nudeltallrik. Den bestod av nudlar, kycklingfilé och broccoli. Så himla gott! Ingen har någonsin trott på mig inom matbranchen men nu är det kanske dags för nakna kocken & James/Jamie (eller vad han nu heter) att passa sig ;-) Vänta nu.. är inte nakna kocken & James/Jamie samma person?


Ikväll kommer brudarna hit & det behövs verkligen för jag måste snacka med dom och känna att det faktiskt finns några tjejer i världen som faktiskt förstår mig, haha. Det blir bara en klassisk tjej-mys-kväll med chips & dipp, sällskapsspel, singstar, film och oändligt mycket tjej(skit)snack. Perfekt! Imorgon kanske vi åker till Umeå eller Luleå för att shoppa (vi skulle egentligen ha gjort det idag men det fanns ingen bil och vi orkade inte åka buss) så jag är taggad till 1000!



Kommentarer
Postat av: matilda

jamie oliver heter han väl :) och ja det är samma som nakna kocken

2009-04-15 @ 23:34:05
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0