Min Marilyn-plåtsak

En enda bra sak idag har just hänt. Just innan jag skulle spärra min kontokort tänkte jag att jag letar igenom hela mitt rum, alla väskor och jackor en gång till för att se om jag hittar min "plåt-grej" med världens fräschaste Marilyn Monroe på. Givetvis var den i jackan jag hade på mig idag när jag var på vägverket men i bröstfickan där jag aldrig brukar ha nånting. Och Janne som hade kunnat åka fast för fortkörning eftersom han var tvungen att skynda sig dit med mitt pass. Det här har verkligen inte varit min dag. Blir att städa rummet (upptäckte några dammråttor när jag letade) och sen lägga mig tidigt eftersom jag börjar redan 06.30 imorgon. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Lena

Länge sen vi pratade nu snygging!



Är allt bra med dig? Ska du ut på torsdag? :)

2009-04-07 @ 21:16:42
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/
Postat av: Lena

Men vad är de då som har hänt vännen? :(



Ja jag mår rätt okej, kom hem från Indien för en vecka sen.. Men skulle egentligen ha stannat en vecka längre men massa skit hände så jag klarade inte av att vara kvar, så nu är de bara skönt att vara tillbaka i kalla skell hell.. trots allt tryggt på hemmaplan.



Jaa klart vi ses ute ;)

2009-04-07 @ 23:09:56
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0