Live your life

Hahaha, min lillasyster är ju faktiskt one of a kind. Hon och hennes kompisar brukar ofta komma och fråga "vill du se på våran show?" sen har dom tränat in några låtar och danser. Igår när Sofia, Sandra & Hanna var här så bad jag henne visa showen en gång till (eftersom hon hade gjort det tidigare under dagen) och det är omöjligt att hålla sig från skratt eftersom Filippa valde att sjunga "love love love" med Agnes, hur lätt tror ni det är att sjunga på engelska när man är 8 år gammal? Det blev fler än ett påhittat ord om jag säger så!

Mysigt värre var det iallafall att sitta ett bra tag framför elden med brudarna igår. Som Sandra sa - grillad körv, marschmallows och sodastreamad äppeldryck - det ska va gött å leva! När vi blev less (och kanske lite kalla - jaja mamma, du hade rätt) så gick vi in till mig och hade tänkt se film men det blev istället guitar hero-spelande och some talkin' - heeeeelt okej det med ;-)


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0