Ja, vaaars är körven?

Nu har vi kommit hem. Det var längesen jag skrattade så mycket som jag har gjort med tjejerna idag! Vi har hunnit med en hel del saker idag, ätit glass i solen, shoppat, bråkat om matställe (egentligen var det bara Anette som bråkade), tvärbromsat inför alla fartkameror, haft krig i bilen för att vi var less varandra och jag har aldrig någonsin velat kliva ut ur en bil så mycket som då. Som Sandra beskrev det "tänk er 10 stycken lilligr i en bil" - man kan tillslut inte överleva. Ingen var på någon sida när det gällde nånting och alla bara munhöggs, tillslut satte jag mig bara och skrek "TYSTA! Lyssna på mig nu!" och då fick dom lov att lugna ner sig men det höll i vadå.. 30 sekunder. Högst.

Nåja, det enda jag shoppade var en jeansjacka och jag är helnöjd! Ja, mat & hårfärg inhandlades såklart också. En hårfärg och en sling..förpackning? Vad säger man? Nu är jag bara hem för att hämta lite saker som behövs till kvällen och i huset bredvid lagas det korv och makaroner som om ett helt hockeylag skulle äta ungefär. Nu måste jag gå över igen, är hungrig som en häst.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling i min blogg det du kan vinna är detta:



Skinnjacka och presentkort på 500 kr


Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0