I hate this part right here

Mitt liv är just nu som en berg- & dalbana. Inte alls på topp nu vill jag meddela. Så pass att jag till & med ska vara nykter imorgon på valborgsmässoafton. Det trodde ni inte va? Nu får jag mig själv att låta som en alkoholist vilket jag absolut inte är men jag känner ingen som helst glädje till att ens dricka alkohol och överhuvudtaget festa imorgon. Däremot så fyller Julia 18 så jag ska iallafall grilla och äta middag med tjejerna men sen är jag världens tråkigaste människa och åker hem.

Vill bara vara instängd i ett rum och gråta tills allt känns bättre. Nu vet ni iallafall hur läget ligger till, vare sig ni ville veta eller inte. Men som sagt, berg- & dalbana kan innebära att jag är på topp imorgon.


Slänger in en bild som jag har tagit på en ros som är lika neråt som jag känner mig.


Kommentarer
Postat av: Lena

If it doesn't kill you,

it only makes you stronger.



Glöm inte det! <3 Du är stark Nattie!

2009-04-30 @ 15:28:03
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0