I don't know what you've got

Another day in paradise. Låten jag lyssnar på just precis nu. Stämmer ganska bra faktiskt, när det är sol känns det som ett paradis. Dock inte lika bra som utomlandsvärme men ni fattar. Vi har haft två ynka lektioner idag och sen promenerade vi till anderstorpskolan för att se vinnarna till "tankens trädgård" och uppvisningar av dans- och teaterelever. Emelie var givetvis grym igen!

Har haft min kamera med mig idag så det kommer droppa in massvis med bilder när jag kommer hem. Min externa hårddisk har däremot helt oväntat pajat och det känns jättetråkigt eftersom jag har allt på den. Säkert 15000 bilder, 35 filmer & oberäkneligt många låtar - som nu inte behövs iofs eftersom jag har spotify. Men ja.. Lämnade in den idag och håller alla tummar att den går att laga iallafall så att jag kan komma åt alla mina bilder sen.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0