Gilla-lalla-la läget (inte)

Om ni undrar varför jag var uppe någorlunda tidigt idag var det för att ytterligare ett tandläkarbesök stod på schemat. Den här gången drog dom den andra visdomstanden som det var hål i och lagade en annan tand. Jag måste vara deras mesigaste patient som säger "nejnejnejnejnej" när en bedövningsspruta kommer nära min mun. Det är den som är värst - varje gång. Nu är det en timma kvar tills jag får äta så den ska jag fördriva genom att sova ett tag. Sitter med en bomullstuss i munnen eftersom blödningen håller i sig ett tag och jag kan konstatera att jag gillar inte läget. Blev inte bättre av att Sandra skickade hemska bilder från igår heller, vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser mig själv. Vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

gjorde det inte ont att dra ut visdomstanden?:S Hur kändes det efteråt?

2009-05-05 @ 22:18:07

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0