Det ska va gött å leva!

Jag är verkligen hur nöjd som helst med min födelsedag & det kanske inte är så himla konstigt trots allt? När jag hade varit hos pappa så kom jag hem till mamma så insåg jag till min förskräckelse att det inte fanns någon tårta. Ingen tårta på födelsedagen? Finns inte på världskartan! Mamma skyllde på att hon hade missuppfattat och trodde att jag skulle vara hos pappa längre. Men jag & Janne åkte iväg för att köpa två tårtor. Det var ganska onödigt med tanke på att när vi kom hem från MAXI så hade mina vänner kommit - med rosor OCH EN TÅRTA.

När jag öppnade Dennis paket så var jag hur skakig som helst, jag hatar när andra sitter och kollar när jag öppnar paket. Först hade han gjort ett "lurendrejeri-paket" där det var ljuslyktor och en (hahaha förlåt mig nu älskling) jätteful porslinsdocka. Jag kollade bara ner i paketet och det enda som kom ur min mun var "vad fan???". Sen fanns det även en lapp där i att "nämen seriöst, kolla bredvid sängen" varpå det fanns ett till paket - med en systemkamera i. Hur lycklig tror ni jag är? Hur länge har inte jag velat ha en?!?!? ÅH vad jag ska fota och ÅH vad bloggen ska utsättas för bildbomber nu=)

Vad tycker ni om det?


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0