Arre barre som g7 skulle ha sagt!



Sitter här med 18åringen, vi har ätit tårta med våra familjer, Jannie och Emelie's farmor. Hon har fått en himla massa bra saker men det är ju som inte upp till mig att skriva det i min blogg ;-)

Men hon fick bland annat ett "station vip-kort" där hon kommer in gratis på toxic och får ta med sig en vän. Därför jag håller mig fast vid henne? Kan vara! Wilma (hennes vovve) var nyss och sniffade på kortet och Emelie säger "Äter du upp det där kortet dödar jag dig och tar tillbaka det!" då gick Wilma därifrån varpå E säger "Ja, det var väll det jag tänkte". Otaggad på utgång plumman? ;-D

Kommentarer
Postat av: matilda

hur kunde hon få vip ? :D hur fixar man sånt



grattis till emelie btw ;D hoppas ni får kul...

2009-04-02 @ 21:34:06
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: anonym

Hahaha vip-kort på station kostar ju typ 1200:- sedan gäller det inte på Toxic..

2009-04-04 @ 10:02:04

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0