Åhååhåå, vilken härlig dag

Hur bra känns det inte när det äntligen officiellt är vår eftersom det är 1 april? Det är soligt ute och så pass varmt att vi här uppe i norrland kan ha skinnjacka och slippa luffsa runt i dunjacka, känns hur skönt som helst!


Idag var en kortdag, vi skulle till skolan för att skriva nationella i svenska b och det gick ganska snabbt för mig att skriva en debattartikel om varför man utsätter sig själv för att vara med i tv-program där det kan sluta med katastrof och att man måste leva med den ångesten resten av livet och så vidare, lite svårt att återberätta nu vad jag skrev.


Efter nationella gick jag till stan, åt lunch på Waynes med Jannie & hittade ett par gladiatorsandaler på HM som fick följa med hem.


Ser som vanligt skitfula och långa ut på bild men dom är jättefina.


 

Något annat som händer idag? Jo, min storebror flyttar ut ur huset. Lillasyster grät igår men jag kan inte säga att jag gjorde detsamma. Nu ska jag & pappa köpa med oss mat & åka förbi lägenheten för att äta med grabbarna som flyttar in. Vi hörs sen, bli inte allt för lurade (1 april). Puss!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0