About yesterday

Om igår då? Som vanligt var förfesten ballast, vi var fyra brudar som åt tacos i lägenheten & sen kom en femte brud dit. Vi lyssnade på grym musik, drack mer eller mindre god dricka, åt chips och fick besök av fyra nyktra grabbar. Vid 10-tiden drog vi oss mot sjöbotten där Elin's 18årsfest var. Det första Julia lyckades göra på den festen var att riva sönder ett bort mitt itu genom att sätta sig på det. Och om ni tittar på bilden härnere så är det inte för att hon är överviktig eller så ;-) Där nalkades dans, träffa massa okända människor och bara ha allmänt trevligt innan vi åkte in till stan igen. Sen åkte jag med Dennis hem för jag orkade inte gå på Calles som resten skulle. Mådde sämst och var "till toan" två gånger under natten. Jag drack inte ens mycket?????? Men ja, ikväll blir det myskväll med babybooooooo.



Kommentarer
Postat av: Halime

Var är klänningen köpt:-)?

2009-04-06 @ 11:00:27

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0