03.47

Jag har insett att det var riktigt ball att gå in med Emelie & hennes vip-kort när dom flesta tjejerna i kön började tjuta "vafaaaaan gör dooom?!" medan vi blev insläppta och fick gå förbi hela kön ;-)
Jag har insett att jag kan ha kul utan att dricka tills jag är okontrollerat onykter.
Jag har insett att det är jävulskt onödigt att använda högklackade skor på krogen. När jag klagade på hur ont jag hade i fötterna så sa flera killar "vi tittar inte ens på era fötter". Nästa gång blir det foppatofflor hör jag!
Jag har insett att det är jättekallt i sängen utan min Dennis :-(
Jag har insett att det faktiskt är bra att äta något och dricka vatten innan man ska lägga sig när man har druckit alkohol.
& jag insåg just att nu är klockan ganska mycket så jag ska nog låta John Blund ta över.




Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0