Uggs, come to me

Hittade just en sovandes Dennis i min säng nu när jag kom hem, vad mysigt! Ska alldeles strax krypa ner bredvid honom. Tidigare ikväll "råkade" jag och Linnea beställa hem ett par uggs till oss var. Vi gillar att vara ett år efter alla andra i utvecklingen (för det är TYP bara vi som inte har sånna än) men dom är så jäkla sköna så jag menar.. varför ska inte vi också ha ett par? =) Jag ville ha ett par beiga men det var slutsålt så det blev ett par svarta till båda. Får lov att duga helt enkelt, man kan ju inte vara först på allt ;-)



Kommentarer
Postat av: Lena

UGGS är så snygga, och som du säger SKÖNA! Vilken hemsida beställde ni dom ifrån? =)

2008-10-06 @ 09:09:14
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/
Postat av: fucktard

orka ens bry sig om uggs är inne eller ute?

Jag har en vän som köpte sina förra året, och har haft dom hela tiden. Hon bryr sig inte, och wooops nu ärdom inne igen?

CAREFACE på vad ni har för skor:)?

2008-10-06 @ 21:05:01

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0