Have a heart

Världens finaste låt & förmodligen världens bästa 16-åriga sångerska.



Skakade nyss av smärta, mamma skulle rengöra mitt nya hål i örat och det gjorde så förbaaaaannat ont. Men med lite smärtstillande kanske även det går över. Mådde jätteilla tidigare ikväll, kändes som att jag skulle spy vilken sekund som helst men det löste sig ju. Älskling har bott här hela veckan men ikväll efter träningen åker han hem till sig och sover. Kommer kännas tomt som tusan att vakna helt själv i sängen imorgon :-( Nu väntar duschen (undra hur det kommer gå mot örat) och sen ska jag lägga mig och lyssna på mysiga låtar tills jag somnar - vilket kommer gå ganska snabbt. Imorgon väntar en fullspäckad dag som ni säkert läste i förra inlägget. PUSS

Kommentarer
Postat av: gerdrou

så ont har du väl inte i örat :O ?

2008-09-26 @ 07:22:50
URL: http://sandrouu.blogg.se/
Postat av: Papi

Ska man va´ fin får man lida pin ;-)

2008-09-26 @ 10:52:45

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0