'Dagen efter' som det så fint kallas.

Om jag mår bra idag? Ja faktiskt, har bara varit lite illamående OCH ONT I FÖTTERNA!
Om jag hade kul igår? Riktigt jävla ball!
Om bröden/kycklingen/tomaterna/kakorna tog slut på jobbet igår? Ja, det var fan kvällsöppet och vi hade inte riktigt planerat att det skulle vara så mycket folk så jag kan bara kalla det ett ord - kaos.
Om kunderna var nöjda? Nej.
Om min kära pojkvän blev sne & min bror hämtade honom innan utgång? Mja, sen väckte han mig 8 imorse och till råga på allt kunde jag inte somna om (men han är mysig ändå)
Om jag fick åka taxi gratis hem från station? Jajamensan!
Om jag har ont i ögat? JA ELIN, DET HAR JAG.........

HAHAHAh jag blev nämligen fimpad av hennes cigg igår. Tur att man har snabb reaktion, jag hann faktiskt blunda så cigaretten kom mot ögonlocket. Vi båda skulle krama Caroline och armarna bara flög om varandra och vipps så kände jag att det brände till. Inte allt för skönt om vi säger så, men jag blev åtminstone inte synskadad eller nått. Men jag hade jävligt ball igår, trots att hela kvällen var stressad och tog slut snabbt som tusan. Dennis åkte nyss härifrån så jag ska lägga mig och "powernapa" i en timma, skulle vara riktigt skönt eftersom det inte blev allt för många timmars sömn inatt. Ikväll blir det mys med tjejerna, kunde inte sitta bättre=)



Kommentarer
Postat av: ellebelle

förlåt gummsan :$

2008-09-27 @ 14:33:20
Postat av: gerd

haha inte fimpad på ögonlocket nattis :$

haha du ringde inte upp igår ;P

2008-09-27 @ 17:20:11
URL: http://sandrouu.blogg.se/
Postat av: caroline

tänk om det blir ett äääärrrr? :O :(

2008-09-27 @ 21:59:06
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: helt anonym p12

asså duh måste vah snuygg om du for aka taxi gråtis :o

elr snel chaffIZ

2008-09-28 @ 01:44:12

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0