When to hold on

Söndag, sunday, dimanche, domingo, sonntag. Se så många språk jag kunde! Det är hur som helst veckans sista dag idag. Vilket betyder att det är skola imorgon, med bad på Eddahallen första timmen. Kan bli intressant, jag är ju inte den som helst av allt visar min kropp för andra (ätstörningen gnäller i huvudet på mig att kroppen är ful) men vi får se hur det går. Vi ska livrädda en docka från botten och jag är rädd att jag kommer få panik eftersom dom där dockorna trots allt är ganska tunga. Men jag fixar det, bara jag vill!

Igår var vi på Waynes eftersom dom hade personalfest och jag kom dit lite efter alla andra eftersom jag jobbade. Men jag var taggad & sminkade mig på 5 minuter (var kanske inte världens fräschaste igår med andra ord) så allting gick som smort. Tjuvtog lite gott is-te från waynes och blandade ihop några riktigt goda drinkar! Spelade/lekte "jag har aldrig.." och "sanning eller konsekvens", vilket ofta brukar spåra. Efter ett tag delade vi upp oss i två lag och hade några tävlingar, bland annat charader (stavning på det?). Kan säga att jag aldrig har varit mer tävlingsinriktad än vad jag var igår, haha! Nämen kvällen slutade med att alla som var 20+ skulle ut så jag gick till MAX för att äta med Emelie, mat är kanske aldrig godare än när man har fått i sig lite alkohol? Just nu väntar jag på att den tösen ska sluta jobba så jag har någonting att göra idaaaaaag eftersom min kära pojkvän åker till umeå för att spela match. Balllll.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var visst världens fräschaste...

Förresten... Jag är 24, det är inte ens nära 30;)

2008-10-19 @ 17:03:19
Postat av: Sandra

Du och jag är ju hetast i bikini ju ;)

vi borde ha myskväll nån dag framöver ! :$det är på tiden nu :)

2008-10-19 @ 17:16:38
URL: http://sandrouu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0