Waynes

Haha jag har som inte motivationen till att skriva här. Fast jag vill skriva, men gör det ändå inte. Äsch, här kommer lite iallafall. Och jag ska försöka bättra mig så att ni oftare har något nytt inlägg att läsa. Har iallafall varit på waynes & fikat med min saknade sluuuu (a.k.a zäändie)! Jättemysigt. Kladdkaka, chokladboll, chai latte, is-te, lite skitsnack och sånt där, sånt som aldrig kan sitta fel. Sen kom även HannaF för att joina oss och det slutade med att även Robin kom och snackade med oss ett tag, trevligt trevligt. När waynes stängde vid 9 kom Dennis och hämtade mig så nu & han får inte veta allt skvaller jag har fått höra så nu sitter jag här med en tjurskallig pojkvän i sängen bakom mig. Hihihihi. Nämen vadå, tjejsnack är ju tjejsnack och då bryter man ju mot lagen om man berättar det för sin pojkvän, eller hur var det? Jag pussade på honom nyss och slickade honom i örat tills han flinade lite i smyg men sen blev han tjurig igen, precis som en 3åring, haha baby. Nu ska jag typ gå och lägga mig och sova, det vore gudomligt skönt. Speciellt efter att Ida redovisade om sömn idag och då kom jag på att jag sover på tok för lite.





Kommentarer
Postat av: annelie

Vad mysigt att fika på Waynes!

2008-10-16 @ 19:49:57

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0