Varning, vidrig dricka!

Idag är en bra dag! Jag har fått lönebesked & att ha några tusen till när jag ska till Stockholm gör mig inte ledsen direkt. Jag är så shoppingsugen nu eftersom jag har "sparat" mig till vi åker. Idag på religionkunskapen så skulle våran lärare säga ett påstående och vi skulle gå till högra delen av klassrummet om vi tyckte det var rätt och vänstra om vi tyckte att det var fel. Då sa hon "Om du hittar en 1000-lapp på marken, skulle du plocka upp den då?" och mitt svar blev "Det är ju ett par jeans vafan!". Men samtidigt, skulle man ta upp den & fråga människor i närheten "Är det din?" så skulle nog ingen svara "Näe, det är det inte".

Köpte förövrigt en jätteäcklig dricka på skolan idag, jag drack en klunk och sen gav jag bort den till Elina (som förövrigt inte har alla hästar i stallet, hahahaha). Det var en av domhära nya "Fanta b'good" smakade som en blandning mellan Loka och Multivitaminjuice. Jätteäckligt. Ska kolla om jag hittar en bild så ni vet vad ni ska undvika!

^DEN ÄR DET! Usch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag köpte ju en sån igår och då drack du då utan klagomål =)

2008-10-22 @ 13:25:42
URL: http://sandrouu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0