Energi skapar välfärd (wtf?)

Sitter här på skolan med min trogna vän Sandra, vi har precis varit på stan eftersom alla estetare (bild, dans, musik, teater) hade någon.. jättekonstig uppvisning. Emelie stod typ och låtsades putsa fönster, sen visste jag inte att dom inte fick prata så jag gick fram till henne & frågade när hon slutade men fick fan inget svar, haha!

Snart har vi sista lektionen innan vi får novemberlooooooooov :-) Då har vi fritidskunskap med Eva men vi har sagt att vi vill ha "halloween-mys" istället, så vi ska fika och berätta skräckhistorier. Efter skolan ska jag hem till pappa ett tag sen ska jag, han och Alex äta middag på O'learys, myyyms.

Nu är det ju såhär att jag & Emelie åker till Stockholm på måndag (det kan ni knappast ha missat nu). Sen kommer vi hem på torsdag och då kommer jag förmodligen vara rätt trött men fredag är det partymode on. Då blir det station på kvällen med Eliiiiiiiiiin och sen på lördag blir det halloweenfest någonstans i boschen(?). Vad ska ni göra på halloween folks? Tell me now, iallafall ni som jag VET läser min blogg ;-).




Kommentarer
Postat av: Elllannnnnn

nog fan längtar jag till stationkvällennnnnnn ;-) partymode on :-*

2008-10-24 @ 15:13:42
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/
Postat av: matilda

hiih jag åker till sthlm på tisdag och stannar en vecka, så vi kanske ses ;D

2008-10-24 @ 21:23:53
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0