Wind of change

Oj. Det blev många funderingar om förra inlägget eftersom folk började höra av sig och världens finaste Dennis kom hit för att se vad som stod på. Sen åkte han dock till någon fest här i närheten efter några timmars gosande med mig så då bad jag min bästa vän komma hit eftersom jag inte så gärna ville vara själv med tanke på vilket tillstånd jag har varit i idag. Blir ofta så att jag lyssnar på "Marcus-låtar" när jag sitter ensam i mitt rum, vid datorn. Men ja, jag ska surra om något roligare: det blir efter alla om och men mest troligt waynes imorgon! Och jag är väll taggad, åtminstone litegrann.. Sen har jag & Emelie även bokade biljetter till Stockholm. Vi åker dit över lovet och det ska bli skönt att åka härifrån ett tag. Kan ju inte säga att jag är osugen på att shoppa heller. Näe jag är faktiskt jättesugen. Megasugen. Mest sugen i världen kanske? TÄNK ER TJEJER: monki, zara, top shop osvosvosv....... Åheeeeejbara vad pengarna ska gå åt ;-) Nu ska jag krypa ner under täcket, mina ögon är typ uppsvullna efter mitt mående idag, så jag kommer somna på nolltid. Hoppas ni andra har haft en gladare fredagafton/kväll än vad jag har haft.






Varför i alla tyskarnas lingonbuskar har jag inte fått mina uggs än förresten? Jag vet TVÅ stycken som beställde dom efter mig och dom har fått hem dom.. Haha vatusan, skön stil?

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0