There you go!

Nu när man sitter vid dator mycket av tiden på lektionerna för att få allting till ett skolarbete så blir det mycket lyssnande av låtar på youtube. Har hittat en hel del goingar som jag garanterat ska tanka hem när jag sitter vid min dator hemma :-) Kan tipsa om dom senare om ni är intresserade, you tell me. Men det är ju alltid kul med nya favoriter. Sandra har haft frågestund på sin blogg, jag är fan också sugen på att ha det, bara för att ni ska kommenteraaaaa! Ni är så jäkla snåla när det gäller kommentarer ;-)

Äsch, här får ni bilder istället från några fotografisk bild-lektioner, jag har ändå ingenting intressant att skriva.






Kommentarer
Postat av: Anonym

tipsa=D

2008-10-07 @ 15:18:49
Postat av: Sandra

Hur fina bilder som helst!!!!

2008-10-07 @ 15:51:42
Postat av: Gerd

tipsa :$

2008-10-07 @ 16:46:08

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0