Just another sunday

Jag kommer från: Skellefteå
Jag heter: Nathalie Eriksson
När fyller du år: 22 april
Tycker du om någon just nu: Jaaaaaa!
Om sex månader: Är jag lycklig
Jag samlar på: Pussar från Dennis :-)
Gröna eller röda äppeln: Kiwi helst
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Behöver inte ens ringa, har mamma i huset
Gillar du golf: Haha nej, sist fick jag höra "alltså Nathalie, det är golf, inte balett"
Vilken tid gick du upp idag: typ 10.30
Har du sovit i din egna säng inatt: Jarå
Har du strumpor på dig nu: Neeeeepp
Hur svarar du i telefon: Jag är dryg och säger bara "hallå"
Var vill du bo när du blir stor: Inte i Skellefteå iallafall
Är det okej att gråta: Klart det är
När grät du senast: Igår
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommar
Laddar du ner musik och film från Internet: Hm, sånt ska man väll inte erkänna? ;-)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Reeeeesa, shoooooppa osv!
Bär du glasögon eller linser: Solglasögon är det närmsta jag kommer
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nejdå
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: Typ 11, halv 12
Har du piercing: Bara öronen
Vill du gifta dig: Vi får se :-)
Vill du ha barn: JAAAAAAA och när jag har gått ut skolan ska jag ha
Solar du ofta: När det är sol kanske
Är du bra på att laga mat: HAHHA nej...
Gillar du att dansa: "Dansar aldrig nykter" hähä.
Hur vig är du: Inte så väldans
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten!
Vilken är din favoritglass: Twisterrrrrr
Tror du på ett liv efter döden: Jag tror inte man försvinner föralltid iallafall
Tycker du om sushi: Har aldrig smakat faktiskt
Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller chips & dipp
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Nae, bara bedövningsspruta-skräck
Är du morgon eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, utan tvekan
Vilken ögonfärg har du: Blåååååå
Vilka hår färger har du haft: Blond (när jag var liten), brunett & rödhårig
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, flera gånger
Biter du på naglarna: Gjorde förut
Är du beroende av något: Jag är beroende av Dennis
Senaste låt du hörde: James Morrison - The letter
Önskar du att du bodde någon annanstans: JA!
Vem kramade du senast: Älskling
Saknar du någon nu: Ja..
Isåfall vem: Marcus. Oändligt mycket.
Hur många lampor har du i ditt rum: 5 stycken
Vem ringde dig senast: Hömm.. Linnea tror jag.
Vad är du allergisk mot: Nötter, katter, mögel
Var du glad igår: Halva dagen, haha
Vad är din favoritfärg: Rosa och svart
Sminkar du dig: Ja det gör jag
Hur ser ditt rum ut: Det är fint när det är städat. Det är det dock inte right now
Känner du dig värdelös: Det händer
Känner du någon som har tagit självmord: Nej
Har du somnat i skolan någon gång: Ja, senast i.. torsdags

(Ja, Sarah, jag snodde den från dig:$)

Kommentarer
Postat av: sarah

hihi gör absolut ingenting gummsi :-)

2008-10-05 @ 23:05:45
URL: http://aake.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0