Well, i know that it's a wonderful world

Jag är på lysande humör idag och det känns fan bra. Ikväll har jag lovat att vara barnvakt åt lillasyster så då blir det maaaaassa godis, chips och feta saker hos mig ikväll med brudarna! När lillan har somnat tar vi nog fram ost och vin också. Singstar slås säkert igång senare, jag vill höra G3 sjunga dileva igen! HAhahaha. Oj jag nös nyss. Man får ju tydligen en femtedels orgasm varje gång man nyser så det var skönt, hoho. Det fanns planer om att vi skulle åka till Boda borg idag men det har vi nog inte tid med. Iallafall inte jag, måste plugga litegrann eftersom jag inte kommer hinna det imorgon (jobbar hela dagen). Och snart ska jag gå med Linnéa till MAXI för göra oss fattiga på godsaker till ikväll.

HAHA justja! Imorse när jag vaknade hittade jag lillan helnöjd bredvid en lampa där hon hade satt fast alla sina "petshop-djur" eftersom dom har magneter under tassarna.


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv: Jaa alltså jag har inte ens provat uggs så jag har ingen aning ;D Tycker bara dom ser jätte fula ut ;D. Men dom är säkert jätte sköna.

2008-10-04 @ 18:16:49
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0