Hold your head up high!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
4 stycken
Vilken svordom använder du mest?
Haha.. Dom flesta
Äger du en iPod?
Nej, musik på mobilen duger
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Lov = Ingen väckarklocka
Hur många resväskor äger du?
Ingen egen
Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica maxi
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Både och!
Vilken var den senaste filmen du såg?
Dejavu
Har någon av dina vänner barn?
Ja=)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En utlandsresa
Har någon någonsin kallat dig lat?
Vem har inte?
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Oboy!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja
Använder du huvtröjor?
Här hemma brukar jag det
Kan du vissla?
Jupp
Vem var den senaste som ringde dig?
Pappsen
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Det vet jag att folk gör, haha
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, hela tiden
Hur många syskon har du?
2 + 2
Vilken film kan du alla replikerna till?
Hitta Nemo
Äger du några band-t-shirts?
Nix
När flög du senast?
I april. Flyger dock ikväll igen ;-)
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
6
Läser du för skojs skull?
Bloggar ja
Pratar du några andra språk?
Engelska & lite franska
Diskar du din egen disk?
Diskmaskin
Har du gråtit offentligt?
För många gånger
Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär i mitt rum
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja...... Lyckas jag? Pass
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Näe alltså jag vet inte
Har du några tatueringar eller piercingar?
Har haft i läppen men nu har jag bara i öronen
Kan du kasta macka?
Haha nae
Har du en blogg?
Va? Blogg? Vad är det?
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partners?
Omtänksam, rolig, social, charmig
Gillar du din boendesituation?
Det funkar väll
Vilken är din favoritfrukt?
Kiwi
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nae
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
19
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Min kära pojkvän
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Bra fråga
Gillar du senap?
JA, men bara på julskinka
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Tror jag inte
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej
Tycker du om att krama folk?
Jag älskar att krama folk!
Skulle du säga att du är trendig?
Nej
Har du en digitalkamera?
Jag har tre stycken. Två är dock trasiga
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Vet inte, try me?
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Bakom stängda dörrar
Vad är du allergisk mot?
Katter, nötter, mjölk, mörker, fötter, idioter (listan kan bli lång..)
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Det händer faktiskt
Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Håller jag för mig själv ;-)
Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Lady GaGa - Pokerface



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0