Young folks

Haha, jag fick verkligen i mig lite för mycket av det goda igår.  Men trevligt - det hade jag! Började med att jag, Julia, Emelie & Fanny drack några glas vin hemma hos Julia innan vi åkte vidare till Marcus som han hette. Där försökte Sabir & Salah lära oss att dansa som bara dom kan, men vi misslyckades rätt stort. Efter ett tag blev jag hämtad av Magda & Britta, då åkte vi till Olles för att träffa mera folk. Där var jag över-generös och bjöd flera stycken på drinkar och grejer. Helvittes så ovärt, haha.. Hur som helst så fick jag höra av en 39-åring (?) att jag var det vackraste han skådat och sen stod han bara och stirrade på mig i flera minuter. Tillslut sa han "om man skulle dela dig i hälften skulle du ändå vara sumetrisk". Sumetrisk? Vad fan betyder det? Jag sa tack och gick tillbaka till där mina vänner satt. Skulle förresten upp och jobba imorse. Vaknade inte av väckaren som man i vanliga fall gör, utan jag vaknade av att det pumpade näsblod ur näsan. Jätteobehagligt. Aja, ni kunde inte bry er mindre om det! Nu har halva min släkt kommit hit iallafall (när jag bara stod nyduschad i handduk, haha). Morfar fyller 70 om några dagar så vi ska fira honom ikväll! Blir jättemysigt, tycker om min släkt :-)



G3, alltid redo för topmodel.


Kommentarer
Postat av: G3

man ska alltid få lite för mycket av det goda;-)

2008-10-11 @ 19:15:18
URL: http://moapluslinnea.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0