I'm good, i'm gone






Är du singel?

- Nepps!
Har du haft sex?
- Haha ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Man blir nog intresserad, inte kär
Kärlek eller sex?
- Varför välja bort något? :)
Har du varit riktigt kär i någon?
- Jag är det nu, more than ever!
Hur många gånger har du haft sex?
-Jaha, så du brukar räkna alla dina gånger?

Åtta frågor om dig själv:

Fullständigt namn?
- Nathalie Maja Melinda Eriksson
När fyller du år?
- 22 april
Några utsmyckningar på din kropp, isåfall vad?
- Right now; bara i öronen
Vad har du på dig just nu?
- Gråa jeans, vit tunn tröja & en röd stor mysig halsduk
Vilken årstid är bäst?
- Sommaren för värmen & vintern för mysigheten!
Vad tycker du mest om hos dig själv?
- Att jag har vunnit över anorexian
Vad är du bra på?
- Att lyssna på folk
Sover du hellre själv eller tillsammans med någon?
- Tillsammans med min Dennis!

Nio frågor om din familj:

Vem står dig närmst?
- Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
- Mer eller mindre
Vem ser roligast ut i din familj?
- Min lillasyster när hon härmar mig
Vem är coolast?
- Morfar!
Har ni några djur?
- Nej, dom flesta är allergiska
Vem har du mest gemensamt med?
- Mammsen
Vem står för underhållningen?
- Jag & min lillasyster
Vem sover du oftast med?
- Dennis ♥
Roligaste kvällen med familjemedlem?
- Vi har ofta roligt, kan inte komma på något speciellt


Tio frågor om dina vänner:

Vem är din allra bästa vän?
- Emelie
Vem vet allt om dig?
- Emelie & Sandra x 2
Vem är den roligaste av dina vänner?
- Alla är roliga på olika sätt
Vem är snyggast av dina vänner?
- Hela bunten!
Vem är mest partyprisse?
- Has to be Julia
Vem är den du helst har filmkväll med?
- Allihopa
Vem saknar du?
- SLUUUU!
Vem av dina vänner är mest 'evil'?
- Det säger jag inte, haha
Vem röker av dina vänner?
- Flera av dom, typ dom flesta
Du ska träffa en kille du tycker om, vem tar du med dig?
- Mig själv?

Tio frågor om idag:

Vad har du gjort?
- Varit på skolan & sen på stan
Har du varit ledsen idag?
- Halverst
Har du gjort något bra idag?
Förstått ett matte-tal?
Har du slagit någon idag?
- Nej, men har dock varit väldigt sugen (av ilska)
Vad ska du göra nu?
- Se idol om ungefär 20 minuter
Har du gjort något dåligt idag?
- Ja, säger dock inte vad
Vad har du ätit idag?
- Frukost, lunch, mellanmål & middag (se så duktig)
Har du duschat idag?
- Nej, det får bli ikväll
Är du trött nu?
- Skulle inte sitta fel att sova om vi säger så!

Kommentarer
Postat av: t

tina har tagit bilden=)

2008-10-01 @ 19:59:25
Postat av: sandra

Sluuuuuu saknar sin nathalie också. Massor. <3

2008-10-01 @ 22:02:29
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja det spelar inte så stor roll :P

2008-10-02 @ 13:34:19
URL: http://eandersson.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0