Black and gold

5 blogginlägg igår och inget idag. Eller okejdå, ett. Det här. Man har sina bra & sina mindre bra dagar när man är sugen på att skriva av sig åsådär. Jag har precis gjort det jag är mest rädd för, att dra ner persiennerna för fönsterna i mitt rum. Eftersom det har varit en fönstertittare vid just mitt fönster i huset så är jag livrädd att någon ska stå där ute i mörkret och titta rakt in i mina ögon. Nu ska jag & älskipälski se Prison break s04e06, sådeså =) Näe det skulle vi tydligen inte alls, vi skulle tydligen torka. Jag spillde nämligen ut Dennis kopp med varm choklad över hela mitt tangentbord. Great success!


My warm, wonderful jacka that håller me warm on dessa colda höstdays.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0